reklama

Opäť doma

Písané 18. augusta 2006 Sedím pri počítači v byte u starých rodičov v dedine neďaleko Partizánskeho. Zajtra pôjdem domov. Konečne. Tieto prázdniny boli náročné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám rada tábory. Čas príjemne strávený medzi deťmi, v dobrej partii vedúcich, so zaujímavým programom. Ticho i nahlas s úsmevom sledujeme, ako si deti užívajú prázdniny. Súťaže, hry, zábava, prvé lásky, nové priateľstvá. Nič neočakávané a predsa je to vždy nové.Mám rada dovolenky. More, slnko, pláž, vietor, piesok, v ruke dobrá kniha. Bohaté švédske stoly, príjemný personál, hranie stolného tenisu, zábavný program. Nádherné vysvietené promenády letovísk, večerné prechádzky a teplé letné noci. Šantenie vo vode, veľa smiechu. Nádych histórie, spoznávanie starých kultúr. Nekonečná zmes dojmov.Mám rada aj túto dedinu. Milióny spomienok na letné prázdniny minulosti plné kamarátov a bohatých zážitkov so sesternicami a bratrancami. Môžem sa hodiny prechádzať po okolí a takmer všade sa zastavím so spomienkou. Stanovačka za dedinou, kedy sme závideli chalanom, že oni môžu v stane aj prespať. My sme sa museli večer vrátiť domov. Prvé diskotéky v tunajšom kultúrnom dome, prvé lásky, prvé nesmelé zoznámenia.Keď si dnes spomeniem, čo všetko som tu zažila, úsmev mi neschádza z tváre...ale...kde sú všetci tí ľudia? Vyrástli sme. Už nemáme šestnásť, už nepotrebujeme frajeriť, kto dlhšie vydržal na sobotňajšej zábave. Máme rozličné záujmy, každý si žije svoj život. Niektorí si už zakladajú rodiny, iní sú v zahraničí, ďalší dali prednosť práci či vysokej škole. Vzájomné kontakty sa vytratili. Možno je to škoda, možno by sme si ešte mali čo povedať. Ako sa darí, kto čo robí.Písané 22. augusta 2006Mám rada svoj domov. Bratislavu. Priateľov, pokoj nášho bytu, známe miesta s príjemnou atmosférou, čarovné nábrežie Dunaja, kde som včera strávila pár pekných chvíľ. Po dlhom čase mimo som rada doma. Opäť. A je mi fajn.

Ivana Košibová

Ivana Košibová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka histórie, nadšená čitateľka, hráčka spoločenských hier, milovníčka hudby a veselé dievča hľadiace do budúcnosti s optimizmom... Zoznam autorových rubrík:  ŠportLiteratúraMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu